dijous, 25 d’octubre del 2007

FACTO DELAFÉ Y LAS FLORES AZULES


Un grup genial.

Vaig veure que venien a Sabadell i com que ja feia temps que em tenien encuriosit (els havia vist en algun programa de nit del 33), vaig buscar a veure com sonen.

És una meravella, de molt bon rotllo per qualsevol moment. I bé, tothom parla meravelles de la veu d'ella... no seré pas jo qui contradigui la majoria, al contrari. D'aquelles veus que et farien interessar-te per l'estat civil d'ella...

No us els perdeu. Jo estic escoltant el darrer disc, 'La luz de la mañana'. Canten en castellà, excepte mínimes frases en català. Els incloc però, encara que no passarien el criteri de Frankfurt...

Deixo un link a theirspace

PS. Per la iimatge, diria que el programa era el 'Silenci'.... shhst!... si, a vegades el miro, vale???