dimecres, 10 d’octubre del 2007

JORGE DREXLER



Què dir del Jorge Drexler.... l'home m'ha acompanyat (i de veritat) en moments complicats de la vida, en els més alegres, m'ha fet ballar, i cantar com pocs músics ho han fet.. només dir que encara que no us agradi, heu de deixar-li una oportunitat, perquè resulta que realment, té ganes de comunicar coses veritables.

Estic gairebé segur que alguna de les cançons us dirà el que necessiteu sentir esteu en el moment vital en el que esteu...

Vaaaa.... feu la prva i veureu com no us desenganya.

Sóc incapaç de posar una llista de les cançons que m'agraden (en part, al fer-ho potser em despullaria massa i tampoc cal, qui ha de saber, ja sap). Per tant, públicament recomanaré el disc 'Llueve' i 'Frontera', que a mi m'agraden molt.

Que cada un busqui el que més li convingui. ;-)

I a disfrutar.