dimecres, 15 d’octubre del 2008

Podcasts musicals



Ei, poso una nova etiqueta per recomanar podcasts. Jo recomano els següents:

Delicatessen (de tot i en català, a Icat)
Podcast del programa Silenci? (cada setmana el programa sencer en un podcast de video per a l'ipod, fantàstic)
Intheplacetobe (hip hop, electrònica, etc. de calité)
Ron Carter - Dear Miles (Jazz)
BBC Radio 1 Introducing (main, mainstream, però lo last of the last)
Release Yourself (Roger Sanchez, electrònica matxacona amb un toc de calité, perfecte per anar a córrer)
Club de Jazz www.elclubdejazz.com
Una tarda a l'òpera (Icat)
ScannerFm (diferents programes com Street Soul o Ondas del Espacio Exterior)

Algú s'anima a fer noves sugerències?

Algú sap d'algun bon buscador de podcasts?

Algú pensa anar al concert de Of Montreal d'aquest divendres?

2 comentaris:

Oriol ha dit...

Salutacions des del Segle XX... amb molt de gust recomanaria podcasts, però he de reconèixer que de moment, no m'he pujat al carro...

No nego que ho faci aviat, però... em va impressionar lo de baixar-te automàticament actualitzacions de programes de tele i de radio.

No em perdria ni un Diario de Patricia... Ups! "30 minuts", volia dir... ;-)

Sergio ha dit...

Jo per solidaritat em vaig quedar amb l'Oriol al segle XX. Però a la mínima que es despisti l'engego i vinc cap al XXI i m'entero que coi és això dels podcasts...